R O M Â N I A 
    CONSILIUL JUDETEAN MURES 
    DIRECTIA GENERALA PENTRU
    PROTECTIA DREPTURILOR COPILULUI
    ASOCIATIA SF ELISABETA
  
CONVENTIE DE COLABORARE
  I. PARTILE
   1. CONSILIUL JUDETEAN MURES, reprezentat prin presedinte 
  - Virag Gyorgy, secretar general- Ioan Toganel, director economic- Bartha 
  Iosif, respectiv Directia Generala pentru Protectia Drepturilor 
  Copilului Mures, reprezentata prin director general- Dombi Carol 
  si director economic - Mezei Vasile,
  2. Asociatia " Sfânta Elisabeta" cu sediul in Tirgu 
  Mures, str. Milcovului nr.8, jud. Mures, reprezentata prin 
  presedinte - Bako Bela Pal, preot calugar
II. OBIECTUL CONVENTIEI
   Obiectul Conventiei il contituie cresterea, ingrijirea 
  si educarea unui numar de 26 copii cu vârste cuprinse intre 
  3-13 ani in cadrul unui numar de 3 case de tip familial, situate 
  in Tirgu Mures pe urmatoarele amplasamente: str. Libertatii 
  nr.86, str. Milcovului nr.4 si str. Milcovului nr.8, inchiriate de 
  Asociatia " Sfânta Elisabeta" Tirgu Mures. 
  In conformitate cu Strategia guvernamentala privind restructurarea 
  activitatii de protectie a copilului prin desfiintarea 
  Centrelor de plasament, prin acest parteneriat se dezvolta servicii alternative 
  de tip familial pentru copiii institutionalizati. De asemenea se 
  atrag fonduri nonguvernamentale si se obtin economii din bugetul 
  propriu.
  III. OBLIGATIILE PARTILOR
   Obligatiile Asociatiei " Sfânta Elisabeta":
  - sa asigure spatii in Tg Mures pentru desfasurarea 
  activitatii celor 3 case de tip familial;
  - sa se preocupe de bunul mers al activitatilor care fac 
  obiectul conventiei;
  - sa se preocupe de obtinerea autorizatiilor necesare functionarii 
  caselor;
  - sa se preocupe de mobilarea si dotarea spatiului destinat 
  activitatilor de crestere, ingrijire si educare 
  a copiilor cuprinsi in program, conform cerintelor si 
  standardelor legale in vigoare;
  - sa asigure salariul unui administrator, 4 instructori de educatie, 
  doi bucatari, un supraveghetor de noapte si un ingrijitor 
  de curatenie, conform prevederilor legale;
  - sa contribuie la cheltuielile materiale conform proiectului de buget 
  anexat,
  - sa suporte plata taxelor si impozitelor pentru cladiri 
  si terenuri, in calitate de chirias;
  - sa justifice fondurile alocate de DGPC, conform destinatiei prin 
  rapoarte trimestrale si anuale;
  - administratorul stabileste utilizarea fondurilor banesti 
  in functie de necesitati si raspunde de 
  buna desfasurare a activitatii caselor;
  - sa participe la selectia si evaluarea situatiei copiilor 
  impreuna cu DGPDC;
  - sa aiba in vedere intocmirea si aplicarea unui 
  plan de interventie personalizat pentru fiecare copil, beneficiar al programelor,
  - sa mediatizeze parteneriatul in mass-media locala si 
  nationala;
  - sa prezinte, catre DGPDC rapoarte trimestriale privind evolutia 
  copiilor beneficiari ai programului,
  - sa contribuie cu voluntarii asociatiei la buna functionare 
  a programului caselor familiale;
  - sa monitorizeze impreuna cu DGPDC situatia familiei 
  si copilului care beneficiaza de programul caselor,
  - sa tina legatura permanenta cu familiile 
  copiilor care beneficiaza de programul caselor, prin inlesnirea 
  accesului parintilor si rudelor pâna la gradul 
  al IV, inclusiv,
  - sa tina evidenta vizitelor copiilor ocrotiti 
  in cadrul caselor, conform Legii nr.47/1993,
  - sa tina evidenta sponsorizarilor facute 
  cu sarcina utilizarii in scopul intretinerii sau educarii 
  copiilor si sa le raporteze DGPDC Mures
Obligatiile Directiei Generale pentru Protectia Drepturilor 
  Copilului Mures:
  - sa asigure salarizarea unui numar de 7 persoane - 5 instructori 
  educatie si 2 supraveghetori de noapte;
  - sa asigure cheltuielile materiale privind hrana copiilor in suma 
  de 38.750.833 lei/luna,
  - sa contribuie la plata integrala a cheltuielilor de intretinere 
  ( gaz, energie electrica, apa) in limita sumei de 2.500.000 
  lei stabilita de comun acord,
  - urmareste respectarea standardelor de protectie a copilului 
  la aceste programe;
  - urmareste modul in care sunt folosite fondurile alocate, 
  cu respectarea destinatiei stabilite;
  - urmareste selectia si evaluarea situatiei copiilor 
  pe baza criteriilor stabilite impreuna cu administratorul programului;
  - sa reevalueze trimestrial situatia psihosociala a fiecarui 
  copil;
  IV. DURATA CONVENTIEI, DISPOZITII SPECIALE:
Durata conventiei este de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire a acesteia 
  in functie de rezultatele programului.
  Plata contributiei din partea DGPDC Mures se va face lunar pe baza 
  actelor justificative si a acceptarii acestora de catre DGPDC 
  Mures.
  Modificarea si completarea oricarei clauze a prezentei conventii 
  de colaborare se poate face numai prin acordul comun al partilor, 
  convenita in scris. Proiectul de buget face parte integranta 
  din prezenta conventie si nu poate fi modificata unilateral.
  Prezenta conventie inceteaza numai prin acordul comun al 
  partilor sau la initiativa temeinic motivata a uneia 
  din parti cu obligatia de notificare anterior incetarii 
  cu minim 30 de zile calendaristice.
  Incheiat astazi,_________________ in trei exemplare, câte 
  unul pentru fiecare parte.
Consiliul Judetean Mures Asociatia " Sf. Elisabeta"
 Presedinte                                 Presedinte
  Virag Gyorgy                              Bako 
  Bela
Secretar general
  Ioan Toganel
Director economic
  Bartha Iosif
  
  
   Directia Generala pentru Protectia 
  Drepturilor Copilului Mures
Director general                         Director 
  economic
  Dombi Carol                               
  Mezei Vasile